سیستم صوتی رستوران

سیستم صوتی رستوران :

قطعا سیستم صوتی رستوران مهمترین بخش یک کافه رستوران باشد در ادامه بیشتر در

این مورد صحبت میکنیم و اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار میدهیم

یک رستوران خوب شاخصه های مختلفی را برای بهترین بودن تجربه میکند که در هر شاخه

باید از بهترین و با کیفت ترین تجهیزات استفاده شود. سیستم صوتی رستوران نوع طبخ غذا ها

نوع بر خورد پرسنل چیدمانو ظاهر زیبای یک رستوران باعث جذب مشتری میشود. یک شاخصه

مهم در این بخش موزیک پس زمینه است که فضای یک رستوران را برای افراد حاضر دلنشین تر

و ارامش بخش میکند. در بخش روان شناسی ثابت شده است که موزیک تاثیرات به سزایی در

ناخوداگاه افراد میگذارد و باعث شادابی روح میشود.

سیستم صوتی رستوران - سیستم صدا رستوران - سیستم صوتی کافه رستوران

تاثیر مستقیم موسیقی :

زمانی که شما وارد یک رستوران ستاره دار شوید اولین چیزی که شما را جذب میکند چیست ؟

ظاهر زیبای آن است که در کنار این ظاهر زیبا موزیک به آرامی شما را نوازش میکند و شما را

به آرامش دعوت میکند. صدایی که به آرامی در تمام نقاط رستوران شنیده میشود.

طراحی و سازماندهی سیستم صدا رستوران :

طراحی و سازماندهی صدا کار بسیار تخصصی است و طراح باید بلندگو ها را جوری چیدمان

کند که شما در هر نقطه از فضا قرار بگیرید به یک میزان صدا را شنیده و تفاوتی در صدا با جا به جا

شدن شما ایجاد نشود.

سیستم صوتی رستوران - سیسم صدا رستوران - سیستم صوتی کافه رستوران
سیستم صوتی رستوران - سیسم صدا رستوران - سیستم صوتی کافه رستوران - سیستم صدا کافه رستوران

سیستم پیجینگ رستوران:

در ابتدای مطلب درباره اهمیت سیستم پیجنگ اشاره کردیم در این سیستم آمپلی فایر اهمی و ولتی

زون بندی قسمت ها از بخش های اصلی و مهم این سیستم کاربردی به حساب میان در سیستم پیجینگ

با قرار دادن میکروفون در قسمت کانتر اپراتور میتواند از سیستم پیجینگ استفاده کند و بخش مهم این سیستم

آن است که میتوان در اعلان شماره دهی استفاده کرد و نیازی به اپراتور مجزا نیست.

سیستم صوتی رستوران

عملکرد سیستم صدا در فضای باز:

همان طور که قبل تر به آن اشاره کردیم طراحی سیستم صوتی از اهمیت بسیاری برخورد

است در فضای باز نوع طراحی بسار متفاوت است و علت این است که فرکانس هی صدا

در فضای باز پایداری ندارد به همین دلیل طراحان از اسپیکر های اینچ بالا تر و پرتاب صدای

بیشتر استفاده میکنن تا بتوانن در میحط صدا را پایدار تر نگهدارن امر دیگری که بسیار در

این بخش از اهمیت زیادی برخوردار است داشتن فرکانس های پایین ( صدای بیس ) است

که حجم صدا رو بیشتر و باعث پخش با کیفیت تر صدا میشود و صدا را جذابتر میکند.

آیا از بلندگو آویز در همه موارد میتوان استفاده کرد؟

بلندگوهای 2 Why آویز که بالای هر میز نصب شود باعث سر و صدای زیادی میشود.

وقتی مردم نتوانند صدای یکدیگر را از پشت میز بشنوند، بلندتر صحبت می کنند. این امر سطح

سر و صدا را در محل شما افزایش می دهد و این امر مطمئنا باعث آزار میشود. یکی از شکایت های

مکرر این است که “ما حتی نتوانستیم از آن طرف میز صدای همدیگر را بشنویم”. که باعث نارضایتی اکثر

مشتریان میشود و مشتری با ناراحتی مکان را ترک میکند

سیستم صوتی رستوران

بیشتر بدانیم

موسیقی پس‌زمینه باید در پس‌زمینه باشد و در مکالمات مشتریان تداخل نداشته باشد.

استفاده از یک یا دو بلندگوی Octasound می تواند به راحتی جایگزین 10 تا 20

بلندگوی آویز سقفی شود. برای بهبود سیستم صوتی، یک ساب ووفر با باس گرم اضافه کنید.

با نامرئی بودن منبع موسیقی (در همه جا) مشتریان دیگر با سیستم صوتی مشکل نخواهند داشت.

بلندگو های آویز بیشتر در محیط های هایپر مارکت ها و در ارتفاع بالای ۵ متر میتوانن عملکرد

خوبی را داشته باشن ولی در محیط رستوران به این شکل نمی باشد.

سیستم صوتی رستوران
سیستم صوتی

تفکیک صدای محیط

تعداد زیاد بلندگوها و قرارگیری نادرست بازتاب های صوتی را افزایش می دهد و وضوح را کاهش می دهد.

گفتار با همپوشانی کلمات نامفهوم و گیج کننده می شود و در فواصل زمانی مختلف می رسد.

در بعضی از رستوران ها زمان پخش بازی های بزرگ فوتبال و ورزشی میزهای خود را برای مشتریان

رزرو میکنن و زمان شرع بازی ازدحام مشتری بسیار زیاد میشود و همین امر باعث سطح سر و صدا

بالای میشود و مشتریان  در تلاش برای درک صدا گوینده ورزش آشفته می شوند. این تجربه یا باعث

می‌شود که آنها را ترک کنند یا مکان دیگری با صدای بهتر را برای بازی بزرگ بعدی انتخاب کنند. این

یک ضرر پنهان از دید است و بسیار مهم که رستوران ها مشتریان خود را از دست میدهند.

آموزش کارمندان

سیستم های صوتی کنترل شده دیجیتال به نرم افزار و برنامه نویسی پیچیده نیاز دارند

تا اساسا عملکرد سوئیچ و کنترل صدا را انجام دهند. استفاده از این نوع کنترل ها مستلزم

“آموزش عملیات” مکرر است. یک رابط بیش از حد پیچیده اغلب کارکنان را به قطع صحبت مالک،

مدیر یا سایر کارمندان برای کارهای ساده مانند تغییر کانال یا تنظیم صدا سوق می دهد.

بخش آموزش سیما صوت بصورت آنلاین و حضوری در کنار شما کارفرما عزیز حضور دارد تا در

تمامی بخش ها تخصص خود را انتقال دهند.

مشاوره به کارفرما

معمولا افراد قبل از خرید نیاز به مشاوره برای تهیه کالا دارند و بدون مشاوره تخصصی

ممکن است بعد از خرید با مشکل مواجه بشن و در مراحل مختلف کار با مشکل رو به رو

شوند. به همین منظور تیم مشاوره تخصصی سیما صوت قبل و بعد از خرید در کنار شما

هستند تا بهترین خرید رو انجام دهید.

نحوه اجرا و زمان اجرا

نحوه اجرا و زمان یک پروژه بستگی به نوع کاربری و مرحله ورود تیم اجرا به پروژه دارد

تیم اجرا قبل از شروع به کار زمان را تخمیم میزنند و به کارفرما اعلام میکنن و زمان مورد

نظر را هنگان عقد قرار داد ذکر و به امضای طرفین میرسانند.

برخی از پروژه های اجرا شده توسط سیما صوت در بخش صوتی کافه رستوران

سیستم صدا کافه رستوران | سیما صوت

رستوران گیلانه

سیستم صدا کافه رستوران

رستوران روست

سیما صوت

رستوران بولک ویچ

برای بازدید انوع سیستم صوتی به بخش فروشگاه مراجعه کنید

فروشگاه سیما صوت